Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

3 Aralık 2012 Pazartesi

Nefes Alıyorum


Kaç ay oldu bilemiyorum.
Ama çok zaman geçti farkındayım.
Çok yollardan yürüdüm,
Güzel ilklere imza attım.
Siz beni bilmiyorsunuz, kimim neyim ama.
Kitapçılarda raflarda bir kitabım var artık benim, ikincisi ise yolda:)
Konusu, detayı bende gizli, ne olursa olsun,önemli olan cesaretimi toplamak ve adım atmaktı ben bunu başardım ve kendimi kutluyorum sık sık,iyi ki yaptım diyorum :)
İmza günleri, buluşmalar, yepyeni insanlar ve okurlar.
Ekran önünde de arada görüyorsunuz beni ama kim olduğumu bilmiyorsunuz bu da çok güzel,
Burası benim mekanımdı unutmuşum.
Özgürce, içimden geldiği gibi her şeyi yazdığım ve düşünmeden hareket ettiğim,
Kanatlarımı açabildiğim,içimi dökebildiğim.
Sanırım artık daha fazla burada olmam gerekiyor,

Hepinizi çok özledim,

Sevgiler,



13 yorum:

Sokak Kedisi dedi ki...

Yolun açık olsun Fulcüm, tebrikler..

Pilli Petro dedi ki...

bak seen merak ettim bak şimdi, okuduğumuz bi kitap mı acaba :))

GeCe dedi ki...

ne güzel haberler böyle inanmayacaksın ama iki gündür aklımdasın neden yazmıyorsun diye içme doğmus demekki yazacağın kitabı bilseydik güzel olurdu ama sen bilirsn tabi

Zeynep'in Evi dedi ki...

Merak ederimmm:)

ÖZGÜR dedi ki...

çok güzel gelişmeler. hayırlı uğurlu, yolunuz açık olsun. sevgiyle...

Münire dedi ki...

ne güzel bir haber:) cesaret verdi özgürce uçuşun tüm kelebeklere:)uzun zamandır açmıyordum bloğumu bir açtım senin yazının başını gördüm sonra merakla devamını getirdim:)meğer bu mesajı alacakmışım:)

Adsız dedi ki...

Mike Ditka Navy Jersey

If you were physically capable of the other things, you may not choose to do the thing that you really want to accomplish on a spiritual level Here is the verse: "Now I saw when the Lamb opened one of the seals; and I heard one of the four living creatures saying with a voice like thunder, "Come and seeA compatible cartridge cannot be found for every inkjet cartridge All screening documents should be stored in a locked file cabinet (within the congregation or offsite) for an indefinite period of time

Von Miller Women's Jersey

In composition beryl is a silicate of aluminum and glucinum BURCHILL is a 20-year veteran entrepreneur and information technology executive who now provides strategic marketing consulting services to a select group of clientsMaybe God Used Evolution To Create Man: To argue against the evidence would take more space than allowed here for the task

JJ Watt Jersey

nehircce dedi ki...

Yolu açık olsun kitabının bol satışları olsun.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Senin adına çok sevindim , her şey gönlünce olur inşallah...
Belki bilmeden kitabını alır hatta imzalatırım sana :)

Adsız dedi ki...

bolg yazılarınız çalınıyor ve başkalarının imzasıyla yayınlanıyor,üzülüyorum

Adsız dedi ki...

yazılarınızı beğenerek okuyorum.lütfen daha sık yazın olur mu?Belki kitabınızın adını da yazarsınız, sürpriz olarak.Başarılar dilerim....

Unknown dedi ki...

o kadar güzel yazıyosun ki bloguna çok eskilere daldım:)sevgiler..

online alışveriş dedi ki...

güzel makale teşekkürler

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!