Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

24 Kasım 2011 Perşembe

"kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına"


Bir süredir, her ne kadar yazmak istesem de bir türlü yazamadım.
Zor bir sürecin içindeydim.
Yaşadığım sıkıntılar bedenimde geçmişte geçirdiğim bir hastalığı yeniden alevlendirerek kendini gösterdi ve bu sıralar onları tedavi etmekle uğraşıyorum.
Çok şükür daha iyiyim, hatta daha da iyi olacağımı ve en kısa sürede tamamen iyileşeceğimi biliyorum.
Henüz bir iş bulamadım, eşimin iş yerine gidiyorum ara sıra, biraz tercüme yapıyorum bir akrabamın şirketi için, eşim ve bir dostumuzla birlikte mesleğimle ilgili iyi bir projemiz var, eğer gerçekleşirse o projenin genel koordinatörü olacağım ve bu proje sayesinde ilk kez medya sektörüne adım atacağım. Bu yüzden biraz heyecanlı biraz da meraklıyım, sürecin nasıl işleyeceğini bilemiyorum ama umutlu ve istekliyim.
Güzel işler başaracağıma ve iyi paralar kazanacağıma, hatta bugüne dek yenen hakkımdan artan her türlü parayı misliyle kazanacağıma yürekten inanıyorum.
Hakkımızda hayırlısı neyse o olsun diye dua ediyorum hep...
Bol bol sakinleştirici müzikler, yürüyüşler, aileyle güzel kahvaltılar, dostlarla buluşmalar var hayatımda.
Kendimi eve kapatıp dinlenmek niyetinde değilim, hastalıkları sokağın enerjisiyle aşma taraftarıyım.
Olumlu şeyler var hep, olumsuzlukları uzaklaştırmaya çalışıyorum.
Önce sağlığım diyorum ve öyle demek zorundayım.
Mutluluk derslerimi okuyorum bu aralar, yazdıklarımdan yeni bakış açıları yakalamaya çalışıyorum.
Sizleri okuyorum...
Bir de 30 oldum bir kaç gün önce:))
Yenilenen hayatımda taptaze umutlara ve ışıl ışıl gülücüklere kocaman bir yer açıyorum.
Sağlıkla, huzurla, eğlenceyle nice nice senelere diyorum kendime...
Allah herkese gönlünden geçen güzellikleri versin...

18 yorum:

kağıt faresi dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun. uzun zamandır yazmayınca merak etmeye başlamıştım ben de. gerçekten de herşeyin başı sağlık. ama ne yazık ki çoğu zaman hasta olmadan sağlığın ne kadar önemli olduğunun farkına varamıyoruz. umarım herşey dilediğin gibi olur. sevgiler...

La Loba dedi ki...

Cok gecmis olsun canim. Her sey gecici biliyorsun. Inancini kaybetme. Bak ne guzel seyler yazmissin isinle, geleceginle ilgili :) Devamini bekliyoruz yazilarinin.

Iyi ki dogmussun :)

Kocaman opuldun.

Unknown dedi ki...

yeni yaşınız hayırlı olsun.Ve yeni yaşınız size düşlediğiniz işinizi ve sağlık ,huzur mutluluk getirsin.Evde olmanın dakika dakika keyfini çıkarın:)

Sazan dedi ki...

Nice nice mutlu senelere, sağlıkla, huzurla...

Sazan dedi ki...

Nice nice yıllara, sağlıkla, huzurla...

FFatiHH dedi ki...

Aynen öyle işte. Önce sağlık. İnşallah hayal ettiğinden daha iyisi ve daha hayırlısı olur .

Leylak Dalı dedi ki...

Bir an önce iyi ol, bir an önce yeni işine başla, bir an önce herşey güzel olsun. Bütün iyi dileklerim seninle şeker kız, iyi ki domuşsun. Nice yıllara...

Unknown dedi ki...

Olumlu gelişmelere sevindim Ful'cuğum...İnşallah proje gerçekleşir..
Sağlıklı günler dilerim canım, sevgilerimle

papatya dedi ki...

Ful'cum , dogum gunun kutlu olsun. Butun isteklerinin gerceklesmesi dilegiyle canim.

Cok gecmis olsun kendine dikkat et umarim bir an once atlatir ve iyilesirsin.
Sevgiler

okuryazar naneşekeri dedi ki...

geçmiş olsun öncelikle.

yeni projelerin gönlüne göre olsun.özlemiştim yazılarını :)

sevgiler...

Little E dedi ki...

öncelikle bu güzel kararı canı gönülden tebrik ediyorum ve bol bol iyi şans diliyorum :) bence spirütüel anlamda da yeni bir boyuta geçiş yaptık her anlamda yenen hakların,adaletsizliklerin çözüme kavuşacağına ve hak edenlere bereketli güzel günler olarak geri döneceğine inanıyorum.

beenmaya dedi ki...

hastalık işi can sıkıcı olsa da iyi olduğuna sevindim ve her şeyin iyi olacağına da eminim.

yine de geçmiş olsun canım. dikkat et kendine...

Unknown dedi ki...

önce en son cumlene amin diyorum full :) sonra geçmiş olsun sonra da iyi ki doğmuşsun canım :) sevgiler...bir de acaba mumkunse yazı puntonu buyutebılır mısın okumakta zorlanabılır ben gıbı blogunu sevenler :)

Adsız dedi ki...

herşey gönlünce olsun..çok samimi bir yazı...hayatta bol şanslar :))

Burcu Aşçı dedi ki...

ben de 21inde 30 olacagım:) seninkine benzer bir dönemden geçmiştim ve bakış açımı, yediklerimi, okudklarımı değiştirince inan ki etrafımdaki olayların ve kişilerin de değiştiğini gördüm. Olumsuza çekilmek insan için daha kolaydır ve olumlu da kalmak zor, ancak ikincisi uzun vadede her daim güzellik getiriyor, blogun cok hoş takipteyim artık:)

meyra dedi ki...

geçmiş olsun ful'cum, nerelerdesin? merak ediyorum??ve yeni yaşın geçte olsun kutlu ve mutlu olsun;)

JAMES WHITE dedi ki...

Desene karanlık olduğunu düşündüğün tünelin ucunda ışık göründü. Sen olumlu olmaya devam et bak nasıl hızlı yaklaşacak o ışık sana. Bu arada bir bilgi sana. 'Rüzgarların Ötesinde' kitabımı tamamladım sonunda. Fantastik kurgu rüyalar yakındır. Şimdi detaylarıyla uğraşıyoruz ;)
Cem

cinar dedi ki...

uzun bir aradan sonra yazılarını ancak okuyabiliyorum. çok geçmiş olsun. son yazılarını da okuduğumdan artık daha iyi olduğun anlaşılıyor. nice mutlu yıllara bu arada :)

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!