Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

4 Ekim 2011 Salı

"canavarlara karşı"

Sıcak savaş devam ediyor.
Nihayet her işi yoluna koydum,yorgunluktan hasta oldum ama değdi, artık yeni ofisin kaymağını yiyeceğim, işlerime konsantre olup huzur içinde çalışabileceğim, yeni projeler üretebileceğim derken müdürüm benimle görüşmek istediğini söyledi.
Sadece kendisi değil onun da bir üstü olan diğer müdürle birlikte..
Peki "konu nedir?" dediğimde bana "mesai saatleriniz.." dedi.
"Allah!..geçmiş olsun ful!"dedim içimden..dışımdansa "peki" diyerek odadan çıktım.
Hiç bir amir sizi yanına mesai saatlerinizi kısalttığını söylemek için çağırmaz kuşkusuz.
İzne ayrılan bazı kişiler var ve onların yerini doldurmak için ekstra çalışın hatta haftasonu da gelin diyecek muhtemel,başka ne söyleyecek ki?
İşin kısası yine sıkıntı, yine gerginlik.
Beni bir bıraksalar, huzurla çalışsam, işimi zaten gayet iyi yapıyorum ben.
Sorumluluk sahibiyim, fazla mükemmelliyetçiyim, her iş inci gibi çıkıyor, herkes memnun ve bunun farkındalar ne yazık ki.
Nedir bu kara bahtım kör talihim bilemiyorum.
Her iş yeri aynı..aynı..aynı...
Üstelik çağıracağız demelerinin ardından dün ses çıkmadı, gergin gergin bekledim, işi geyiğe vurdum,bir güldüm deli gibi, bir ağladım, sinirlerim boşaldı,takmıyorum dedim ama pek bi taktım kafaya,bilinç altım harıl harıl işledi beni..
Bu mesai olayında işin özü şudur ki bana ekstra çalış derlerse net bir "hayır" yanıtıyla karşılacaklar, benim gibisini bir iş için daha arıyorlar ama üç aydır hala bulamadılar o yüzden terazinin kefesi benim lehime basıyor.
Ben işe girerken mesai saatlerimi konuştum önce,hatta bu konuda 2 ayrı toplantı yapıldı ve net yanıt almadan sözleşme imzalamadım, cumartesi de çalışmam diyerek ayrıca teyit aldım.
Fazla mesai ücreti vermezler o kesin ama verseler de onu bile istemiyorum, sağlığım daha önemli, yoğun çalışmak beni hasta ediyor,haftasonumu kendime ayırmak istiyorum.
Zaten bir dolu stresim var,
Yakın akrabamın kanseri 4.evreye ilerledi, bir yandan canım anneannem hastaneye yatırıldı..
Ne ile uğraşacağımı şaşırdım ben.
Evime girdiğimde şeker'in yanına gidip onunla oynuyor kendimi iyi hissetmeye çalışıyorum, eşim işten geldiğinde de ona bir sarılıyorum, dertler bir süre çin erteleniyor ve o yanımdayken mutluyum, huzur içinde bir gece geçiriyorum.
Ancak sabah olunca kabus yeniden başlıyor...
Gergin bir dönemdeyim ve aşırı yorgunum biliyorsunuz...
O yüzden "hayır" yanıtıma onlar da "hayır" derse, "gereğini yapın" diyeceğim...
Koordinatörüm "sizi neden bu kadar yoruyorlar,zaten çok iyi çalışıyorsunuz,nedir dertleri,burası olmasza ben başka bir yer ayarlayacağım size, bu cv ile açıkta kalmanız mümkün değil.." dedi, biraz olsun içime sular serpildi.ama dediğim gibi işte bu sürekli uğraşlardan ve belirsizlikten nefret ediyorum.
Ful, tatsızlıklardan bıktı usandı, hastalıklardan ve üzüntülerden yıldı, ne 2012 imiş kardeşim, gelmeden darma duman etti be!
Hakkımda hayırlısını dilemekten başka şansım var mı?
Bugün konuşsalar da bitse bu işkence...
Dua edin bana olur mu?

(bu arada bir soru:blogumun sağ duvarındaki yazıları, fotoğrafları görebiliyor musunuz? Bilgisayarımı değiştirdim de bir türlü göremiyorum, acaba blogda mı bir sorun var yoksa bende mi?
Sanırım kimse göremiyor, ben de uğraşıyorum ama sağ ya da sol sütuna kesinlikle eklediğim hiç bir şey görünmüyor.Firefox ile de denedim ama olmuyor,bu konuda teknik bilgisi olan arkadaşlarımdan acil yardım bekliyorum)

11 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Kolay gele Fulcüm ne diyeyim, tipik özel sektör sıkıntıları. Evde iki adet genç yeni evli olunca benzer şeyleri çok yakından yaşadığımı tahmin edersin. Başta verilen sözler sonda hiç tutulmuyor ne yazık ki. İşyeri stresi eve de yansıyıp huzur kaçırıyor sonra da. Yine de derim ki herşeyden önemlisi sağlık, gönlün neye yönlendiriyorsa onu yap. Keyifli zamanlar ve hastalarınıza şifa diliyorum. Sağ taraf görünmüyor ne yazık ki...

Leylak Dalı dedi ki...

Fulcüm,
Kekle ilgili detaylı bilgiyi yorum yazdığın tarifli yazının altına ekledim. Haydi bakalım afiyet olsun:))

Nazpek dedi ki...

sıkma canını su akar çatlağını bulur
Sağ tarafı bende göremiyorum

Ateş Böceği dedi ki...

Her iş yeri aynı malesef ve ben çalışmaktan nefret ediyorum :((( zengin olsaydım keşkeee :)

Geçmiş olsun ayrıca umarım her şey en kısa zamnda yoluna girer öperim :)

Unknown dedi ki...

sağ taraf görünmüyor canım , bende de olmştu en son tarayıcımı değiştirdim FireFox yaptım ve ondan sonra sayfa düzenlemesini gerçekleştirdim ve oldu.Ben çözümü böyle bulmuştum...
Annanene allah şifa versin...
Dualarım seninle canım inşallah iş yerindeki gergin bekleyişin senin lehinde çözülür...
Kolay gelsin, bol keyifler :))))

aysun dedi ki...

Dünyada ki bütün insanlar sana yapılan bu haksızlığa uğruyor.Her gün yaşayabilmek için ömrümüzün uzun bir zamanını zaten iş yerinde harcıyoruz bunun üstüne birde bu teklif geliyor moraller alt üst ne gereği var çalışan insanını sen fazla fazla al ki diğeri yokken bu tür sıkıntılar çıkmasın ama yoook ne gereği var bir çalışan 100 çalışana değer.

Ful yakınlarına sağlıklı günler diliyorum ve kendine de dikkat et para sağlık getirmiyor çalışmak zorundayız ama hayır demeyi de bilirsek belki ilerleyen zamanlarda bizden bu tür şeyler istemekten vazgeçerler diye düşünüyorum.

Bu arada blogunun sağ tarafında ki resimler blogunun en alt kısmında görünüyor.

aysun dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bence de önce sağlık...ancak huzursuz bir ortamda o da bozuluyor ne yazıkki
kamuda olduğum için özel sektör sıkıntılarını bilmekle beraber yaşamadığım için anlayamıyorum...malum kamuda olmak bu anlamda daha bir farklı
güzel bir ortamda çalışarak huzurunun tekrar gelmesini diliyorum...hastalara da acil şifalar...
sağ taraf bende de görünmüyor

sevgiyle...

papatya dedi ki...

Ful'cum, umarim bu dertlerin tasalarin bir an once halolur.Her ne olursa olsun sagligini ihmal etme ve kendine dikkat et canim.O herseyden daha onemli.

Butun dileklerin gercek olsun.

Kocaman sevgiler.

Adsız dedi ki...

Fulcüm, çok çok geçmiş olsun her ikisi için de. Ayrıca umarım sen de bu yoğunluğu atlatırsın. Belirsizliğin ne menem bir şey olduğunu .. Neyse, anladın sen eminim (:

Sağ taraf görünmüyor ne yazık ki . Ama belki bloğunun tasarımında yerleşim kısmını bir kontrol etmek yardım edebilir? Sevgiler (:

beenmaya dedi ki...

geçen gün bir arkadaşım işsizlikten yakındı haklı olarak sonra birden kendimi işim olduğu halde yakınırken buldum. olsa da dert olmasa da...

dualarım seninle. hayırlısı ne ise hakkında o olur inşallah...

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!