Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

25 Nisan 2011 Pazartesi

"origami - kuş"



Bir önceki origami yazımda her zaman rahatlıkla kullanabileceğiniz basit bir kutu yapmak için diagram yayınlamıştım.Bugün de bir kuş yapımı buldum.


Haydi bakalım kağıtları hazırlayın, çocukluğumuza dönüyoruz :)

P.S. Sevgili Soluk güzel bir duyuruyu paylaştı benimle,Genç Hayat Vakfı “ Japonya'daki Çocuklar İçin 1000 Turna Kuşu” projesi yürütüyormuş.Detaylar için lütfen tıklayın.




14 yorum:

weekend lover dedi ki...

bu cici kuslari { aslinda turnalari} birbirine iplerle tutturup kapi vs icin guzel bir aksesuar elde etmek de mumkun...
Uzak dogulu bir arkadasimdan ogrenmistim origami turna yapmayi; renkli origami kagitlariyla o kadar guzel oluyorlar ki :)

kağıt faresi dedi ki...

origami gerçekten çok zevkli. yazınızı görünce destek olmaya çalıştığım bir kampanyadan bahsetmek istedim, belki ilginizi çeker.japonya'da meydana gelen depremde okulu, evi yıkılan, zarar gören çocuklar için bir kampanya başlatıldı. bu çocuklar için origami tekniğiyle turna kuşları yapılıyor, istanbulda bir merkezde toplanan bu kuşlar, japonya'ya gönderiliyor, her çocuğa umut olması için bir tane turna kuşu veriliyor. detaylı bilgi almak için wwww.genchayat.org sitesine bakabilirsiniz.

Ful yaprakları dedi ki...

burcu,

evet onu da biliyordum, hatta onu da burada göstereilirsem ne mutlu,
pek keyifli şeyler bunlar ya :))

Ful yaprakları dedi ki...

soluk,

harika bir paylaşım,

yazının sonuna ekliyorum linki.

çok teşekkürler!

La Loba dedi ki...

Banka ve bilumum sıra beklenen mekanlarda, sıra numarası kağıdıyla kutu, tuzluk, uçak ve yamuk kuş yapabiliyorum sadece. Geçen gün yine sıradayken aklıma geldi aslında bunları detaylı bir şekilde öğrenmeliyim dedim. Bu kuşu sevdim. Sağolasın.

tubitos dedi ki...

prison break geldi aklıma. michael yapardı bunu sık sık. ahh ahh =((

Ful yaprakları dedi ki...

la loba,
yaratıcılık işte :))
sevgiler,

Ful yaprakları dedi ki...

tubitos,

ben izlememiştim prison break'i :(
ama bu orgami serimin devamı gelecek :))

sevgiler,

Gezi/yorum... dedi ki...

Çok neşeli, faydalı bir paylaşım ama biraz zor gibi geldi bana bir bilenle yapmak gerekiyor gibi :)

ASLI dedi ki...

Oglumla yapmayi düsünüyorum,Beceririz umarim :)

Unknown dedi ki...

çok zevkli bir uğraş.Japon dili ve edebiyatı mezunu arkadaşım vardı.Ankarada ana sınıfı öğrencilerine origami kursu veriyordu.Çocuklar inanılmaz bir keyif alıyorlardı...Paylaşımını görünce o çocuklar aklıma geldi...

Adsız dedi ki...

aa birden çocukluğuma döndüm. sabah oğlumla birikte biz de kuş yapıcaz yaşasın :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

hep yapmak istemiştim, paylaşman süper olmus:)

Ful yaprakları dedi ki...

arkadaşlar,

ben yapma aşamasında azıcık çıldırdım :))

başaran haber versin :DD

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!