Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

25 Ocak 2011 Salı

"yeni hayat"




Orhan Pamuk'un kitabının adından esinlenerek başlığımı koydum : Yeni Hayat.

Ama öyle..

Her şey değişiyor...

İstifa süreci, ihbar süresi derken gerilen sinirlerim ve devamındaki bitmeyen geri sayım süreci...
1,5 seneden fazla çalışanlar için 6 hafta ihbar süresi veriliyor.

Ne süreymiş ya...
Bu süreyi istemiyorum ama durun bakalım neler olacak.
Çok karışık günler yaşıyorum ama buralardayım, okuyorum sizleri,
Sadece yazacak fazla bir şey yok bu ara pek, kafam meşgul.
İşe giriş belgeleri, heyetten onaylı sağlık raporları, noter tasdikli diploma örnekleri ve pek çok belgeyle boğuşmam, hepsini tamamlamam gerekiyor.


Tatlı telaşlar bunlar ve bunların arasında bir de evliliğe ilk adım olan isteme süreci var tabii!

Evlilik çok zor bir olay gibi görünse de sevgi olduktan sonra, hele ki anlayış ve hoşgörü varsa neden olmasın diyorum.

İki farklı aile, iki farklı kültür, iki farklı insan gün geliyor aşık olup evlenmek istiyor ve aynı evin içinde yepyeni bir hayata 2 kişi yeniden başlıyorlar.

Ben bu yaşıma gelene dek pek çok olay yaşadım, ailem, arkadaşlarım, yaşantım şekillendirdi beni, karşımdaki insan da aynı şekilde..Bunca sene alışkanlıklarla yaşadık, kendi kabuğumuzda kendi alanımızdaydık şimdi ise her şeyi ardımızda bırakıp birlikte taptaze bir yola başlayacağız.

Bu hem güzel hem de çok heyecan verici.


Yepyeni bir hayat başlıyor senin için ful!

Hadi bakalım, her şey yolunda gitsin.

Yüzlerimiz hep gülsün...


17 yorum:

beenmaya dedi ki...

dilerim yeni hayatın yepyeni güzelliklere gebe olur. düş gibi gerçeklere...

Unknown dedi ki...

Yeni hayatında mutluluklar dilerim...İsteme telaşı da bambaşka oluyor.Biranda olup bitiyor herşey.Mutluluklar

NzN dedi ki...

hayırlı&uğurlu olsunnn....
taze istenmiş bir gelin olarak çook keyifli bir iş oldugunu söyleyebilirim :)
biz de her şey süper geyikli ve de bol rakılı geçti.
sonrasındaki koşturmacalar da cabası. biz artık nikah işlemleri kısmına geldik ama ben de bu arada ciddi deneyim kazandım. yardım lazım olursa (naçizane) buralardayım....

aşk dolu bir hayat dilerim.

Yeşim dedi ki...

HER ŞEY YOLUNDA GİDER İNŞALLAH,
TÜM MUTLULUKLAR SENİNLE OLSUN

MAVİ TUTKU dedi ki...

Karışık bir dönem desenize..inşallah kısa zamanda herşey yoluna girer..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yeni hayat...
harika
şimdiden her ikisi için de hayırlı uğurlu olsun diyorum
desene ilerleyen zamanlarda evlilik hazırlıkları, düğündü, nikahtı...derkeeeeen bebekle ilgili yazılarını okuyacağız
çok hoş :))
sevgiyle...

Deli Anne dedi ki...

Sahiden de yeni bir hayat başlıyor sizin için.. Dilerim beklediklerinizden çok daha ötesinde bulursunuz kendinizi yeni hayatınızda

Lütfi Mutluer dedi ki...

:) işte bir gülücük sitenin tasarımı için ve bir tane daha :)

Ful yaprakları dedi ki...

beenmaya'cım,
çok teşekkür ederim:)

Ful yaprakları dedi ki...

içimizdeki karnaval,

evet her şey olup bitiyor ve ben sanırım şunu diyeceğim en sonunda, "aa ben evlenmişim!"

:)

Ful yaprakları dedi ki...

NzN,

ne güzel, bizde ufak tefek sorunlar oldu ama üstesinden gelidk öyle mini miniydiler,

eskiden olsa kafama takardım ama artık takmıyorum,

senden bolca tavsiye alabilirim,
esas koşturmam bundan sonra başlayacak :)

Ful yaprakları dedi ki...

sadece ben'im,

çok teşekkürlerr :)

Ful yaprakları dedi ki...

o.k.a. mavi tutku,

inşallah, çok teşekkürler :)

Ful yaprakları dedi ki...

aynur'cum,

evet bundan sonra esas durumlar iyiden iyiye şekillenecek,

artık evliliğe doğru yazılaırm olacak,
hazırlıklarla ilgil püf noktalarım da olur hani :))

sevgiler,

Ful yaprakları dedi ki...

deli anne,

çok teşekkür ederim,

dilerim her şey çok çok iyi gider:)

sevgiler,

Ful yaprakları dedi ki...

lütfi mutluer,

çok teşekkürler:))

sevgiler,

NzN dedi ki...

hakkatten de esas koşturmaca ondan sonra başlıyor...
benim en büyük koşturmam gelinlik bulabilmek için oldu. son dakikaya bırakmışım öyle dedi bütün butikler :)
aklında olsun şimdiden eylül gelinliklerine hazırlık yapıyorlarmış mış mış...

yardımcı olabileceğim şeyler olursa bir tık uzaktayım:)

kolay gele

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!