Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

4 Ocak 2011 Salı

"3.yıl"



Biz zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.
Saçları tuhaftı.
Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.
Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.
Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.
Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı...


2008 yılının Aralık ayında başlamıştım blog yazmaya.
İçimde ne var ne yoksa sizlerle paylaştım, kimseye anlatmadıklarımı dahi sizler biliyorsunuz:)
Öyle düzenli yazamadım, arada kaprisler yaptım,çok zor zamanlar,umutla bekleyişler atlattım ama sonunda yine buraya aranıza döndüm ve yazmaya hep devam ettim.
Şimdi bakıyorum da 2 yılı devirip 3.yıla merhaba dedik,


270 kayıtlı yazı, 2758 yorum ve 650 izleyiciyle koskocaman bir aile oluvermişiz.
Sizlere çok alıştım ben, yazmaya, anlatmaya,paylaşmaya...


Yeni senede ufak tefek değişiklikler olacak blogumda, sağ kısımdaki anketler de hem mesleki anlamda hem de hobilerim alanında bana biraz destek olacak.
Yine rengarenk, okuyunca içinizi açacak,küçük bilgilerle sizi keyiflendirecek,umut dolu ama en önemlisi içimden geldiği gibi bir sayfa olacak bu sayfa.

Daha nice senelere, hep birlikte, daha da büyüyerek...




P.S.
Bu arada "uykusuz" nerelerdesin?Okuyorsan beni ses ver!

10 yorum:

öykü dedi ki...

Canım Ful

Cıcek kız



senın blogunu ılk gordugumde

renklerı
muzıgı
ve yazılarını kendıme yakın bulmustum

ılk ızlenımım buydu

ve bu bırlıkte oldugumuz sure ıcınde daha da yogunlastı


3.cu yılın kutlu olsun

hep bırlıkte daha cok uzun zamanlara



sevgılerımle

Ful yaprakları dedi ki...

Öykü'cüm,
Melek kız:)

İlk yorumun senden olması ayrıca bir keyif,
seni kendime ne kadar yakın hissettiğimi biliyorsun,bunun karşılıklı olması ayrıca mutlu ediyor beni,
rengarenk olalım hep,blogu okuyan herkesin içi açılsın istiyorum,
hayatımız rengarenk olsun nefes alıp verdiğimiz sürece.
dünya kötülere kalmış bunun farkına bugün daha doğrusu öğleden sonra işyerimdeki bir toplantıda bir kez daha anladım.
ama biz her şeye rağmen renkleri, iyilikleri ve küçük mutlulukları seviyoruz!!! :)))))

UykusuZ dedi ki...

Uykusuz Ful'u okumadan edemez ;), hepsini okuyorum.

Ful yaprakları dedi ki...

uykusuzz:)
blogunda güzel bir şarkı var o kadar..
merak ettim tabii,
ses verdin iyi oldu,
iyi ol:)

Zeugma dedi ki...

Kutlu olsun 3. yılın..
Hep var olsun bu güzel blogun..
Nice yıllarda, mutluluk içinde yaz hep sen dilerim...
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Daha nice yıllar blog dünyasında olman dileğiyle Sevgili Ful Yaprakları!

Sazan dedi ki...

Canım benim, nice yıllara, iyilikleri paylaşmak olsun hep. Seni tanımak güzel...

Hep birlikte nice yıllara.

Sazan...

Ful yaprakları dedi ki...

zeugma,

teşekkürler, hep mutlu ve güzel yazılarla burada olacağım biliyorum :))

sevgiler,

Ful yaprakları dedi ki...

kiap kursuyum ben,

çok teşekkür ederim :)

sevgiler,

Ful yaprakları dedi ki...

sazan,

çok teşekkürler,

öpücükler,

sevgiler,

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!