Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

21 Mayıs 2009 Perşembe

"2.blogum müzik üzerine..."


Dedim ki Ful, madem ki müzikle ilgili yazmayı çok seviyorsun o halde sana 2. bir blog lazım!
İsmi de "Melodik Minor" olsun...

Daha bir saatlik bu bebek,
Sanatçı-grup-albüm değerlendirmesi yapacağım,müzik yazıları yazacağım ve konser duyuruları ekleyeceğim bu blog henüz tamamlanmadı ancak,

Pek yakında açılıyor:)

Heyecanımı paylaşayım istedim, herkese sevgiler,

http://melodikminor.blogspot.com/

14 yorum:

umursamaz dedi ki...

aa super hadı hayırlı olsun ful:)

Ayca Karaoglan dedi ki...

ayy kuzum, tam da rolling stones filmini izlerken, çok tatlı bi haber bu:) hadi bakalım beklemekteyim tamamlanmasını, öpüyorum, iyi geceleeerrr...

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun gule gule kullanalım :)

Serhat dedi ki...

Süper, çok sevindim. Bir konu üzerine açılan blogları takip etmek keyifli oluyor ve bilmediğin birçok şeyi de öğrenmeni sağlıyor. Ee, hadi hayırlı olsun.

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun, takip edilmesi gereken yeni ve güzel bir blog daha.

birkadin dedi ki...

merhaba, burayi cok gec farketmisim, uzuldum, coook guzel bi yer ama artik hem yeni blogunu hem de burayi araliksiz izleyenlerdenim :) sevgilerimle...

Ful yaprakları dedi ki...

Cadı'mm,
sağol:)))

Ful yaprakları dedi ki...

Ayça'm,

güzel olacak inşallah hadi bakalım:)

Ful yaprakları dedi ki...

dolunaycım

teşekkür ederim:))

Ful yaprakları dedi ki...

Serhat,

konu blogu yapmak hep aklımdaydı ama adım atmam gerekiyordu.Çok şükür başardım, haftaya yaında olacak inşallah!

Ful yaprakları dedi ki...

Kerim,

Çok teşekkürler:)

Desteğin için!

Ful yaprakları dedi ki...

Görkem,

Hoşgeldin dünyama:)

Sevgiler,

JAMES WHITE dedi ki...

Ahhh....işte bu güzel haber. Müzik ile ilgili bir blog. Hemde benim ilgi alanım dışında müzik türleri içeren, yeni melodiler keşfedebileceğim güvenilir bir kaynak :) Ful yaprakları sana A-Ha'nın 'Lifelines' albümünü dinlemeni tavsiye ediyorum. Ardından müzik blog'unda da yer bulabilir belki :))))

Ful yaprakları dedi ki...

Cem,
en kısa zamanda edinmeye çalışıcam:)

desteğine teşekkürler:))

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!