Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

13 Mart 2009 Cuma

"..."


"Bilki domuzların önüne inciler serilmez ..
Mücevherden sarraflar anlar ancak,başkası bilmez ..
Ne fark eder kör insan için elmasda bir,cam da...
Sana bakan bir kör ise sakın kendini camdan sanma... "
Mevlana

10 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

Birde iki sözü daha var ben onuda çok beğenirim onuda eklemek istedim


''Eşekten şeker esirgenmez ancak eşek yaratılışı bakımından otu beğenir ''

Eşeğe, katır boncuğuyla inci birdir. Zaten o eşek,inciyle denizin
varlığından da şüphe eder.

HZ mevlana

Cimbakuka dedi ki...

Mevlana diyince akan sularım duruyor.

hele hele bu yazılanlar okunurken bir anlama bağlanıyorsa işte o zaman değeri çıkıyor.

Teşekkürler.

guguk kuşu dedi ki...

işte bundandır kiiii, kendi değerimizi başkalarının kararlarına göre belirlemiyceeeez. Neymişşşşşş, tekrar edelim: Kendimizi Sevelim

Ayca Karaoglan dedi ki...

"Ben olmayınca bu güller, çiçekler yok.
Kızıl dudaklar, mis kokulu şaraplar yok.
Sabahlar, akşamlar, ay, güneş, yıldızlar yok.
Ben varsam var dünya, ben yoksam yok."

Özlü olunca söz, aklıma hemen Ömer Hayyam'ın rubaileri geldi :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

Blogları gezerken "Mevlana" ismini görmek beni mutlu ediyor..

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel bir yazı.

cem dedi ki...

Dört satıra neler sığdırmış şaşarsın.. çok güzel..

Adsız dedi ki...

bu arada arkadaşlar mevlana ile şems'in hikayesinin anlatılıdğı 'aşk' kitabını okuyun deirm ben. elif şafak yazmış.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Şahane bayıldım, çok beğendim sağol canım.
Bilir misin ne düşünürüm bazen; bazı insanlar yaşadıkları yüzyılın çok ötesindeler bence. Mevlana da öyle, sanki o devrin değil de bu devrin insanı gibi.

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

İyiki yazmışsın..Okudukça içim tazeleniyor...

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!