Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

21 Ocak 2009 Çarşamba

"moral"


Aralık 2008'de blog üyesi oldum.
Nasıl bir şeydir blog yazmak dedim kendi kendime.
Hissetiklerimi özgürce yazabilmek çok hoşuma gitti, ilgimi çekti ve başladım sayfamı tasarlamaya, resimlerimi özenle seçtim, yazılarımı içimden nasıl geliyorsa öyle yazdım, istediklerimi paylaştım...
Paylaştıkça mutlu oldum, yorumlar aldıkça yeni bir şeyleri paylaşmaya hevesim arttı.
Her gün benim için olan bitenleri yazmak bir alışkanlık halini almaya başladı, çok güzel bloglar keşfettim, izlemeye aldım, her sabah yeni yazıları okur oldum.
Ne yazacağım, ben yazdıklarımı saklamaya alışığım, nasıl konu bulacağım, sayfam nasıl olsun derken bir de bakmışım 50'ye yakın yazım olmuş, 1150 ziyaret almışım ve bugün sevgili "eldivenlerim" ile birlikte 100 izleyicim oldu :)
Henüz 1 aylık bir blogcu olarak bu durum bana moral verdi,
ehem öhöm teşekkür ederim :)
Devam devam devam...
Herkese sevgiler,

10 yorum:

La Loba dedi ki...

Ehem ehem rica ederim :)
Hemen üstüme alınırım.

aysema dedi ki...

Nice yıllara...

GünCeraN dedi ki...

Tebrik ederim :) Samimi duygular her zaman paylaşacak birilerini bulur, sen de bu konuda şanslısın ;)

Yüreğine sağlık, nice güzel yazılara, güzel günlere ve güzel dostlara... :)

Ful yaprakları dedi ki...

Sevgili La loba,

Çok teşekkürler :))

Sevgili Aysema,

Yanlış bir anlaşılma oldu herhalde 1 ayı kutluyorum henüz, inşallah yılı da kutlarız hepbirlikte,

Sevgili GünCeran;

Samimi olan herşey daima paylaşılacak birilerini bulur, çok haklısın,
Çok teşekkürler,

Sevgiler

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ayyy canım yaa çok tebrik ediyorumm ne güzel bir duygu buu..ben de hergün bakıyorum o rakamlara kaç oldular diye çocuk gibi heehe:) ben de bir gün 100 ü bulur muyum acaba ne dersin?sevindim çok senin için.senin blogu takip etmemek ne mümkün zaten..sevgileeerr

41 kitchen dedi ki...

ah bu blog! nasıl da alıştırıyor kendine kerata:Pp çok yıllar yazarsın daha inşallah(:

ıvır zıvır dedi ki...

hazır lafı gelmişken... 17. yazın ...ve 33. yazında görmüş olduğum... :P
şaka şaka...
sadece nice aylara ...yıllara diyerek... tebrik ediyorum

pommeler dedi ki...

bravo bravo
bende cok yeniyim blog ta bir ay bile olmadı daha ama senin gibi hissediyorum aynen
umarı daha uzun zamanlar yazarsın yazarız

;)

miracsaral dedi ki...

Blogçuluk garip iş, kadınları en çok erkekler, erkekleri en çok kadınlar izliyor. Tıpkı hayat gibi..

böcük dedi ki...

Blogculuk bir kere tadına varınca bırakılamayan bir lezzet :D Bir ay bir bakarsın bir yıl olmuş :D

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!