Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

15 Ocak 2009 Perşembe

"Gülümsemek, herşeye ve herkese rağmen!"

Kocaman bir günaydın kendime :) Daha sonra herkese teker teker günaydın :)
Aynaya gülümseyerek uyandım bu sabah, her şey önce kendinde bitiyor ya buna iyiden iyiye inanıyorum artık.
Hayat dediğimiz şey çok basit aslında, fazla anlam aramaya gerek yok.
Bence hayat bir hamur gibi...Herkese farklı renk, farklı şekil ve farklı maddelerde sunulmuş.
Tamam belki ötekinin rengi daha güzel ya da berikinin şekli...
Ama her şey bizim ellerimizde inanın bana.Siz ruhunuzla şekillendireceksiniz, gülüşünüzle güzelleştireceksiniz, iyi düşüncelerle arındıracaksınız.
Daha sakin, daha duru, daha iyi olmalı insan.
Savaşlara anlam veremiyorum, kavgalara, sahip olma duygusuna.
Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayan zihniyetlerin amaçlarını anlayamıyorum. Bir yerlerde bebekler öldürürülürken abuk subuk şeylere kafa yorarak ağlamak adaletli gelmiyor bana, onlar acı değil bebeğini bombalara veren annelerin acısının yanında...
O yüzden doğrulun şöyle bir kendinize gelin, şu kocaman evrende minicik toz zerrelerinden ibaret olduğumuzu düşünün.Küçük şeylerle mutlu olmaya bakın.Etrafınızdaki çocukların gülümsemesi, güzel bir sinema filmi, bir tiyatro oyunu, uzun zamandır canınızın istediğiniz bir yemeği yapmak, sevdiklerinizle bir pazar kahvaltısı, gün doğmadan kalkıp sahile gidip güneşin doğuşunu izlemek, yağmurlu bir günde bir kahveye girip kendinize bir kahve ısmarlamak ve boğazınızdan geçen o sıcaklığı sağlayabildiğiniz için Tanrı'ya şükretmek gibi...
Sapasağlamsınız değil mi, sağlığınız yerinde mi? O halde şükredin, sağlığınız varsa ihtiyacı olan, sağlığı olmayan insanlara yardım edin.
Hayatta neyin ne zaman olacağını bilemezken, incir çekirdeğini doldurmayacak meseleler üzerine kafa yorarak neden kendinizi üzüyorsunuz, hayattan zevk almaya bakın, bol bol gülümseyin, bunu alışkanlık haline getirin.
Ne engellerle karşılaşıp, yılmayıp hayata tutunan insanların öykülerini okuyun.
Bacakları olmadan basketbol şampiyonluk kupaları alanları, elleri olmadan resim yapanları, ölümcül hasta olup da hala güneşin doğuşuna mutlulukla ortak olanları...
Her sabah gün doğumunda günaydın deyin kendinize, etrafınızdakilere ve gülümseyin,
Gülsek de, ağlasak da ertesi gün güneş "hep"doğuyor, peki hiç düşünmediniz mi sizin için yarın ya doğmazsa?
Çok geç olmadan, hayatınızın yönünü değiştirin ve küçük mutluluklar yaratın kendinize,
Hayallerinize doğru aydınlık bir yol sizi bekliyor...

Günaydın, günaydın, günaydın :)

8 yorum:

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

Günaydın,günaydın,günaydın...güne başlarken ne iyi geldi yazın bir bilsen...

Ful yaprakları dedi ki...

:))

ıvır zıvır dedi ki...

:)..ne güzel!! içinize bahar erkenden gelmiş...yeşermiş...
bu duygularınızın hiç bitmemesi dileğiyle
günaydın :)

funda dedi ki...

günaydınnn... bizim için sabah erken ve zor başlasa da şimdi başlıyormuş gibi yapabiliriz dimi :)

öykü dedi ki...

Ben gunaydın ı sımdı aldım( 15.00 ) Ama o kadar tatlı, oylesıne guzel enerjı doluydu kı gunume yıne guzel yansıyacak bu yazı.
Tskler :))

Adsız dedi ki...

şuan bu yazıyı okumak ne kadar da iyi geldi yüreğine sağlık.

tevekkel dedi ki...

Ben ayzınızı akşam üzeri okuyabildim. sabah daha çokmu işe yaradı bilmem ama sağolun.

Ful yaprakları dedi ki...

güzel yorumlarınıza çok teşekkürler:)
aydınlık ve ferah bir sabah olsun istedim, enerjim varken paylaşmak istedim:)
malum paylaşılmayan hiç bir şey tad vermiyor bana...

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!