Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

16 Ocak 2009 Cuma

"cuma:)"






Bugün Cuma!
Çocuklar pek bir enerji doluydu bugün, epey başım ağrıdı ama cuma diye katladım işte:)
Yarın doktorumun istedikleri içinden ilk aşamayı gerçekleştirerek ultrason yaptıracağım, sonucu merak ediyorum çünkü şikayetlerimin kaynağı olarak düşünülen şüphelerden birinin ya üzeri çizilecek ya da yanına bir çek işareti atılacak:)
Yani çelişki değil net bir durum var ortada, eğer bu temiz çıkarsa bu içimi büyük ölçüde rahatlatacak.Sırasında detaylı tahliller var, gelecek ay da onları yaptıracağım.
Sindirim sistemi sorunları böyle, hemen teşhis koyamıyorlar...
Bugün erkek arkadaşım işyerime gelecek, fotoğraf makinesi bende kalmış ve yarına lazım, onu alacak. Çalışma ortamımı göreceği için çok mutluyum, az önce makyajımı tazeledim, ofiste temizlik yaptırdım o gelecek diye, biraz da masamın üzerini toplamalıyım. Bir türlü düzenli olmayı beceremiyorum. Her seferinde güzelce masamın tozunu alıyor her şeyi yerli yerine koyuyorum ve bu durum sadece 1 gün sürüyor, asla o masada bir düzen söz konusu değil, çocukluğumdan beri böyledir bu:)
Bir de aksi gibi alerjik nezlem coştu bu hafta, elimde mendil, kırmızı burnum soyulmuş halde beni görmesi pek de iyi değil tabii ama olsun biz alışığız bu hallere..
Anlayacağınız sıradan bir gün bugün, tek fark; biraz daha hapşırırsam burnum mendilin içinde kalacak :))
Herkese sağlıklı, mutlu ve bol uykulu bir haftasonu diliyorum...

6 yorum:

ıvır zıvır dedi ki...

inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşurusun :))...

Jojee dedi ki...

İnşallah sonuçların temiz çıkar ve en kısa zamanda sağlığına kavuşursun canım.
Masanın dağıtınıklığı benim içinde geçerli bir gün toplu ardından yine dağınık sevgiler.

Adsız dedi ki...

Sonuçlar inş iyi olacaktır,
erkek arkadaş sanırım gelmiştir saat ziraa akşam oldu :)

tevekkel dedi ki...

Allah'tan şifalar diliyorum sizin için. dualarımız sizinle.

41 kitchen dedi ki...

sonuçlar içini rahaylatacak kadar güzel olur inşallah(:

nergisce dedi ki...

gecmis olsun insallah en kisa zamanda iyilesirsin

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!