Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

12 Ocak 2009 Pazartesi

"Ben"

Bir kaç haftadır aksilikler yakamı bırakmıyordu. İş yerindeki sorunlar, özel hayatımdaki sorunlar derken zehirlenmem...Tüm bunlar beni bambaşka bir insana dönüştürdü, umudunu yitirmiş, sağlıksız, isteksiz, hastalık hastası biri oldum adeta. Olaylar son derece olumsuz seyrediyorsa ve bunu kendinizi kaptırırsanız ipin ucu kaçıp gidiyor, bir yerlerden tutmanız gerek!Çok şükür sağlığıma kavuşuyorum, cumartesi doktora gittim, daha önceki sorunlara dayanarak bir sürü test ve tahlil istedi.Parça parça yapmaya başlayacağım ben de, çünkü hepsini kaldırabilecek bir bütçem yok maalesef. Doktorun ardından tiyatroya gittim. Çok güzel bir oyundu, çok keyif aldım, eğlendim, oyuncuların performansına hayran kaldım.
Akşam ise enerjim tavana vurmuş bir şekilde gülüp durdum, sanki o iğrenç haftaların acısını çıkartıyordu ruhum, biri kulağıma bir şeyler fısıldadı : "Geri döndün, bu çok güzel diye..." Gerçekten de ben gülümsediğimde, neşeli olduğumda, istekli, inançlı ve kendimden emin durduğumda "ben" oluyorum.Senelerdi gülüşüme, yaşam enerjime ve her şeye rağmen ayakta durmama hayran olan insanları unutmamalıyım.Ben buyum! Gülümseyişi, deli halleri, çılgınlığı olanım ben, aksi, huysuz, isteksiz olan değil! Yeniden gülümsemeye başladığım için çok mutluyum, hayata yeniden iyi bakabildiğim için de... Şükürler olsun, dibe vurmak bazen iyi geliyor, kendinizi bulup toparlanıp yeniden yeryüzüne doğru yol alıyorsunuz!

Şimdi bu yazıyı okuyan herkese Travis'in muhteşem şarkısı "love will come through"u gönderiyorum, doya doya dinleyin:)
[En büyük isteklerimden biri bu şarkıyı Travis'den canlı olarak dinlemek ve dinlerken açıkhavada yıldızların altında sevgilimle dans etmekti. Ve geçtiğimiz yaz gerçekleşti...]

4 yorum:

ELİF dedi ki...

Yeniden gülümsemeye başladığım için çok mutluyum, hayata yeniden iyi bakabildiğim için de... Şükürler olsun, dibe vurmak bazen iyi geliyor, kendinizi bulup toparlanıp yeniden yeryüzüne doğru yol alıyorsunuz!
ne güzel degilmi kendını kaybettıgınde yenıden bulmak ve sımsıkı sarılmak...

Ful yaprakları dedi ki...

Sevgili Elif;

Gülümsemeye yeniden başlamak gerçekten güzel, hele ki uzun bir süre inançsız ve somurtuk durmuşsan:)
Her şeyin hepimiz için hep daha iyi ve güzel olması dileğimle :)

Adsız dedi ki...

selamlar öncelikle çok geçmiş olsun diyorum ve toparlanmanıza sevindigimi belirtmek isterim.

Robin Goodfellow dedi ki...

zaten inan gülmeye başlayınca enerjin de değişiyor etrafındaki herkes fark ediyor bunu.

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!