Fotoğrafım
Türkiye
Bir zamanlar ful yaprakları adında bir çiçek kız vardı.Saçları tuhaftı.Bir tutamı domates kırmızısı,perçemleri havuç rengi,kalanlarsa ahududu şerbeti gibi kızıldı.Pembe gözlükleriyle dünyayı ve insanları koşulsuz sevmeye kararlıydı ama gerçekleri görmesi zaman almadı.Canını yakanlardan kurtulmayı denedi, doğrulup toparlandı,gözyaşlarını sildi ve aynaya baktı. Gülümseyerek kendine bir söz verdi.Çiçek kızın hayattaki serüveni her daim taptaze ve rengarenk olacaktı... İletişim : fulyapraklari@hotmail.com

değer verenler

2 Aralık 2008 Salı

"Her daim telkin! "


Kuzgun!
Bu dünyada üzgün olmaya değer ne var?
Hiç birşey aslında...
Her şey olacağına varmıyor mu, söylesene...
Boşu boşuna savrulup duruyorum içi boş başaklar gibi, aklım var oysa benim, fikrim de.
Savrulmaya izin vermemeli insan, güçlü olmalı, dik durmalı, ne olursa olsun çelik gibi olup inancını kaybetmemeli.
Biraz daha umut, biraz daha inanç.
Didiklemeden, ayrıştırmadan bütünüyle kabul etmeliyim gerçekleri.
Kendimi yatıştırmalıyım, derin nefesler, ciğerlere dolan 10 saniyelik hava, her şey döner mi normale?
Dönmeli, her şey iyi olacak, kaderini değiştiremezsin dedikleri şey bu yaşadıklarımız olsa gerek.Her şeye rağmen dünya dönecek ve gece ve güneş ve bir ve iki...
Ne sayılar yer değiştirecek ne de gündüz ve gece, her şey yerli yerinde.
Sen sadece bakacaksın etrafına ve umudu yükleyeceksin sırtına, çok sarsıyorlar beni farkındayım, biliyorum her şey yere düşüyor, ceplerini sıkı korusan da zorla gelip alıyor birileri, olsun daha fazla önlem daha çok telkin etmeliyim ruhumu.
Yetişemiyorum, daha mı hızlı koşmalıyım?
Uzanamıyorum, parmaklarımın ucuna mı yükselmeliyim?
Erişemiyorum, daha fazla mı istemeliyim?
Üzülüyorum, görmezden mi gelmeliyim?

Sorularım var kuzgun,
Söyle bana,

Bu dünyada üzgün olmaya değer ne var?

5 yorum:

41 kitchen dedi ki...

Bunu eğer sen yazdıysan kocaman tebrikler. sen yazmadıysan da yazana tebrikler=) çok güzel ifade etmişsin. ruh yarası gibi birşey yok gerçekten de... ve olan en sonunda ne var? kime ne kazancı var. bu yüzden diyorumki üzülmeye değecek birşey yok. gerçekten yok=)

Ful yaprakları dedi ki...

Evet ben yazdım.
Yasemin Mori'nin bir şarkısı var "kuzgun" diyorki "kuzgun, içinde neler var?
Dünyada üzgün olmaya değer ne var?"
İşte bu şarkıdan yola çıkarak yazdım:)
Teşekkür ederim :)

41 kitchen dedi ki...

ya çok pardon yazının başlığı kuzgun değil ya o yüzden bulamadım=) çünkü dün epey bi yazını okudum hangisiydi acaba diye karıştırdım! kendini telkin etmeyi başarabildin mi gerçekten çok merak ediyorum...

Ful yaprakları dedi ki...

evet.kendimi telkin edebilme yetim oldukça kuvvetli,ama her zaman işe yaramıyor :)

aysema dedi ki...

Çok huzur verici bir blog... 70. izleyicin olarak ekledim, yorulunca dinlenmeye, ruhumu dinlendirmeye geleceğim...

Sevgiler...

EMEĞE SAYGI

Internet-Gazete-Dergi ve her türlü basılı yayın için geçerlidir : Yazılarımdan ismim ve adresim link gösterilmek suretiyle alıntı yapılabilir. İzinsiz emek hırsızlığı durumunda hakkımı "hukuki çerçevede" sonuna kadar arayacağıma emin olabilirsiniz.Emeğe saygı gösterdiğiniz için teşekkürler!